• Košík Košík prázdný

Košík  

Nákupní košík je prázdný

0 Kč K úhradě

Jaké bude Vaše poštovné?

Objednávka

Nemoce

Výrobci

Poznejte své tělo

Muž    Žena

Jak nakupovat v eshopu

1. Výběr zboží

V klidu a s rozmyslem vybírejte léčivé přípravky, které budou prospěšné Vašemu zdraví. Pospíchat nemusíte, na výběr zboží máte času dost. Náš obchod nikdy nezavírá, máme otevřeno 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce!

 

Někdo se rád po obchodech „toulá“, dívá se, co by ho zaujalo, sbírá informace, jiný jde rád přímo.

Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v nabídce oddělení, které Vás zajímá, v něm poté podrobnější členění až dojdete ke svému cíli. Toulejte se, čtěte, hledejte informace, přemýšlejte. Filtrovat přípravky můžete dle kategorií, např. dle potíží, kde se Vám po zvolení konkrétního problému zobrazí produkty, které pomohou Vaše potíže odstranit či podle typu přípravku: Čínská medicína, Ruská…. Pokud nebude nemoc, kterou hledáte v nabídce, prohlédněte si nadřazenou kategorii – orgán, kterého se nemoc týká. Není možné všechny nemoci dát do přímé nabídky. Přípravky, které řeší neuvedené potíže jsou obsaženy v nadřazené kategorii.

 

Pokud přesně víte, jaký přípravek potřebujete a znáte jeho název, využijte pole „Hledat“.

V případě, že nebudete moci konkrétní produkt nalézt, neváhejte a obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu: obchod@salveo.cz nebo telefonu: +420 734 140 447.

 

2. Vložení přípravku do košíku

Nalezli jste produkt, který potřebujete a chcete si jej koupit? Klikněte na ikonu „Cena“. Tímto úkonem je zboží vloženo do košíku a Vy můžete pokračovat v nákupu. Obsah, Vámi zvolených výrobků umístěných v košíku se zobrazí kdykoli po stisknutí ikony „Košík“. Pro objednání více kusů jednoho produktu upravte pole „Počet kusů“. Cena se automaticky přepočítá, dle aktuálního výběru přípravků.

V této chvíli není ještě objednávka závazná. Můžete ji libovolně upravovat, produkty přidávat, odebírat, měnit počty kusů či případně celou objednávku zrušit.

 

3. Objednávka zboží

Máte již v košíku vše, co potřebujete a přejete si zboží objednat? Ano? Klikněte na Košík - objednávka.

Zobrazí se Vám přehledný seznam všeho, co jste si nakoupili. I v průběhu nákupu můžete vidět obsah svého košíku.

 

4. Registrace – vytvoření vlastního účtu  "Moje Salveo"/ Přihlášení

Pokud jste nový zákazník, máte možnost se rozhodnout, zda se budete registrovat či nakoupíte jednorázově bez registrace. Pokud se zaregistrujete, při Vašem příštím nákupu nebudete muset znovu vyplňovat údaje, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení Vaší objednávky a její doručení. Pokud již jste registrovaný zákazník, zadejte Vaše přihlašovací údaje a heslo. Na Vašem účtu "Moje Salveo" si také můžete prohlížet historii vašich objednávek, archivují se zde daňové doklady za tyto objednávky, ale také zde najdete např. kód, pod kterým  byla vaše zásilka odeslána a následně ji můžete sledovat na www.stránkách příslušného dopravce a další informace.

 

5. Kontrola zadané adresy

Zde překontrolujte, zda Vámi zadané údaje jsou správné. Pokud došlo k nějaké změně dané údaje upravte v "Moje Salveo". Na svém účtu "Moje Salveo" si můžete zadat i více adres a při jednotlivých objednávkách také volit příslušnou adresu.

 

6. Souhlas s obchodními podmínkami

Zaškrtnutí políčka se souhlasem s obchodními podmínkami a reklamačním řádem je povinné. Bez tohoto není možné postupovat dále.

 

7. Doprava

 

Z expedičních poplatků účtujeme pouze dopravné, balné máte v našem obchodě zdarma.

 

8. Platba

Platba probíhá při předání zboží externím dopravcem, či osobním vyzvednutím na výdejních místech Uloženky nebo v kamenné prodejně Salveo. Ve vybraných způsobech dopravy je také možné využít platbu předem na bankovní účet.

Přijímáme Benefit Passy od společností Ticket a Sodexo: Sodexo Pass Dárkový, Ticket Compliments, Ticket Multi, Ticket Sport&Kultura.

 

9. Dokončení a odeslání objednávky

Odesláním vyplněného formuláře objednávky a jeho přijetím prodávajícím se stává objednávka závazná.

 

10. Potvrzení objednávky a fakturace

Kupující obdrží e-mailem potvrzení objednávky - souhrnné vyobrazení. Po odeslání zásilky  si také v sekci "Moje Salveo" můžete prohlédnout, případně vytisknout doklad - fakturu. Chceme se chovat šetrně k životnímu prostředí, z tohoto důvodu netiskneme faktury, ale upřednostňujeme pouze elektronickou podobu dokladů. V případě jakýchkoli nesrovnalostí nás neprodleně kontaktujte e-mailem: obchod@salveo.cz nebo telefonem: +420 734 140 447.

 

11. Máte problémy s objednávkou?

Pokud jste si již nakoupili, ale zjistili jste jakékoli problémy, projděte si prosím informace o reklamaci a na tomto odkazu najdete formulář pro odstoupení od smlouvy.

 

 

Příjemný nákup Vám přeje Salveo.